Vše pro Vaši párty

 Cena poštovného:

 

Česká pošta

-balík do ruky: 127,-

-balík na poštu : 109,-

-dobírka : 40,-

 

Zásilkovna : 59,-

-dobírka : 15,-

 

Osobní odběr : 0,-

je možný po telefonické

dohodě kdykoliv

 

více zde

Kontakty

Nejparty shop
Na Výsluní 2743
Dvůr Králové nad Labem
tel: +420 603 532 367
nejparty@centrum.cz
Volat můžete od 8 do 18 hodin

Vybrali jsme

naše cena 126 Kč
skladem
naše cena 130 Kč
skladem
naše cena 89 Kč
skladem

Nejprodávanější

naše cena 56 Kč
skladem
naše cena 126 Kč
skladem
naše cena 109 Kč
skladem
naše cena 65 Kč
skladem
naše cena 59 Kč
skladem

Jak nakupovat
Jak nakupovat

Jak objednat zboží?

1. V detailu nebo v boxu produktu prolikněte na tlačítko "Koupit"

2. Produkt se přesune do košíku.

3. Zde zvolíte způsob dodání a způsob platby.

4. V následujícím kroku vyplňte údaje, na jaké má být zásilka doručená.

5. Dokončete objednávku.

6. Odešlete objednávku.

Jak nakupovat?

Zboží obvykle odesíláme do 2 pracovních dnů.

Pokud z nějakého důvodu není možné lhůtu dodržet, neprodleně Vás o tom informujeme.

Makronky je možné odeslat do 5 dnů - vyrábí se na zakázku pro konkrétního nakupujícího.

O odeslání zboží Vás vždy informujeme e-mailem.

Způsob dopravy:

Zásilkovna ČR:

Síť výdejních míst na území celé ČR pro osobní odběr zboží. Doručení během 2-3 dnů  59,-Kč

Při platbě dobírkou: + 15,-Kč

Česká pošta:

Balík na poštu - doručení 3-4 dny    109,-Kč

Balík do ruky -doručení do druhého dne 127,-Kč

Při platbě dobírkou : +40,-Kč

Osobní odběr:

Své zboží si můžete po předchozí telefonické domluvě vyzvednout na adrese firmy. Při osobním odběru u nás neplatíte žádné poštovné. Zboží můžete uhradit předem bankovním převodem, přímo ve skladu je možné zaplatit pouze hotově.

Ve všední dny 8:00 - 17:00 (po tel. domluvě kdykoliv)

Adresa:

Dana Bohutínská, Na Výsluní 2743, 544 01 Dvůr Králové nad Labem, tel.+420 603 532 367

Jak své zboží můžete zaplatit?

Dobírkou

při doručení (poštovné je navýšené o poplatek za dobírku)

Bankovním převodem

na náš účet 218496248/0600, vedený u Moneta Money Bank, a.s.

Variabilní symbol odpovídá číslu Vaší objednávky. Objednávka bude odeslaná po obdržení platby, doporučujeme proto převod uskutečnit ihned po objednání zboží. (Přesné informace naleznete v příchozím e-mailu).

Hotově

při osobním převzetí v našem skladu (po předchozí tel.domluvě)

 

Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb.) dle našich obchodních podmínek. Pokud si objednávku zaslanou na dobírku nevyzvednete, vyhrazujeme si právo požadovat po Vás částku na pokrytí zasílacích nákladů a manipulační poplatek 200,-Kč.

Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a , v případě nepřevzetí dobírky, s uhrazením poplatku za odeslání zboží v této výši.

Zásilky odesíláme i na Slovensko:

Zásilkovna:

Síť výdejních míst na území SK pro osobní odběr : 90,-Kč (cca 3,4 EUR)

Při platbě dobírkou: +15,-Kč (cca 0,50 EUR)

Platíte v EUR, dopravce si cenu přepočítává sám dle aktuálního kurzu.

Česká pošta:

Balík 170,-Kč (cca 6,40 EUR)

Dobírkou 235,-Kč (cca 8,80 EUR)

Převodem na účet:

218496248/0600 Moneta Money Bank, a.s.

BIC/SWIFT/kód AGBACZPP

IBAN CZ 89 0600 0000 0002 1849 62 48

Na co si dát pozor při převzetí zboží:

Vždy zásilku zkontrolujte

Vzhledem k charakteru našeho zboží (papírové talíře, kelímky apod.) doporučujeme otevřít zásilku ihned po převzetí a překontrolovat, zda není zboží poškozené i pokud obal poškozený není. Zkontrolujte i přiloženou fakturu.

Na případné poškození upozorněte

Na neúplnou nebo poškozenou zásilku upozorněte přepravce a ten s Vámi na místě sepíše zápis o škodě, který je nezbytný k vyřízení reklamace. Poškozenou nebo neúplnou zásilku máte právo nepřebrat.

Kontaktujte nás!

Po sepsání zápisu o škodě nás ihned informujte na telefonním čísle +420 603 532 367 nebo e-mailem nejparty@centrum.cz. Výrazně tak urychlíte řešení reklamace a náhrady zboží. Pokud není tento postup dodržený, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.

Zjistili jste poškození zásilky až po převzetí?

Pokud jste převzali zásilku a její poškození se ukázalo až poté, řeší se reklamace s dopravní společností.

V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci na kterékoliv pobočce České pošty ve lhůtě do 2 pracovních dnů od převzetí předložením zásilky ve stavu, v jakém byla dodaná. Česká pošta nepřijme reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná již při dodání. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.

Kontakt: + 420 603 532 367

Prosím, kontaktujte nás i dopravce bez odkladu, abychom mohli reklamaci co nejrychleji vyřídit.

Nedorazila zásilka v termínu?

Protože využíváme služeb externích dopravců, může se stát, že námi expedovaná zásilka k Vám nedorazí v předem ohlášeném termínu. V takovém případě si nejprve velmi jednoduše ověřte, kde se zásilka nachází.

Sledujte pohyb své zásilky on-line

Na Váš e-mail Vám bude zasláno podací číslo zásilky od dopravce, kterého jste si zvolili při objednání zboží.

Pokud dopravce zásilku neeviduje, okamžitě nás kontaktujte pro vyřízení reklamace a zaslání nového zboží.

 

Způsoby platby:

Dobírkou při doručení (platba dopravci při doručení zboží, poštovné je navýšené o poplatek za dobírku)

Bankovním převodem na náš účet 218496248/0600, vedený u Moneta Money Bank, a.s. Variabilní symbol odpovídá číslu Vaší objednávky. Objednávka bude odeslaná po příchodu platby na účet, doporučujeme proto převod uskutečnit ihned po objednání zboží.

Hotově při osobním odběru v našem skladu (po tel. domluvě)

 

 

 

OTgwZWU