S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

  Cena poštovného:

 

Česká pošta

-balík do ruky: 127,-

-balík na poštu : 109,-

-dobírka : 40,-

Zásilkovna : 59,-

-dobírka : 15,-

Osobní odběr : 0,-

je možný po telefonické

dohodě kdykoliv

více zde



KONTAKTY

Nejparty shop
Na Výsluní 2743
Dvůr Králové nad Labem
tel: +420 603 532 367
nejparty@centrum.cz
Volat můžete od 8 do 18 hodin

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 65 Kč
skladem
naše cena 126 Kč
skladem
naše cena 126 Kč
skladem

Jak nakupovat
Jak nakupovat

Zboží obvykle odesíláme do 2 pracovních dnů.

Pokud z nějakého důvodu není možné tuto lhůtu dodržet (zboží není na skladě, má zjištěnou vadu apod.), neprodleně Vás o tom informujeme.

Makronky je možné odeslat do 5 dnů- vyrábí se na zakázku pro konkrétního kupujícího.

O odeslání zboží Vás vždy informujeme e-mailem nebo SMS.

Způsoby dopravy:

  •   Zásilkovna ČR:

        Síť výdejních míst na území celé ČR pro osobní odběr zboží 2-3 pracovní dny : 59,- Kč

        Při platbě dobírkou: + 15,- Kč

  •    Česká pošta:

      Česká pošta  balík na poštu - doručení 3-4 dny       109,- Kč

      Česká pošta  balík do ruky - doručení do druhého dne  127,-Kč

      Při platbě dobírkou: + 40 Kč

  •  Osobní odběr:
    Své zboží si můžete na základě telefonického hovoru vyzvednout na adrese firmy. Při osobním odběru u nás neplatíte žádné poštovné. Zboží můžete uhradit předem bankovním převodem. Přímo ve skladu je možné zboží zaplatit pouze hotově.

Ve všední dny 8:00 - 17:00 (po telef. domluvě kdykoli)

 adresa: Dana Bohutínská, Na Výsluní 2743, 544 01 Dvůr Králové n.L. , Česká rep. tel. +420 603 532 367

 

Jak za své zboží můžete zaplatit

  • Dobírkou

        při doručení (poštovné je navýšeno o poplatek za dobírku)

  • Bankovním převodem

    na náš účet 218496248 /0600, vedený u Moneta Money Bank, a.s.

       Variabilní symbol odpovídá číslu Vaší objednávky. Objednávka bude odeslána po obdržení platby, doporučujeme proto         převod uskutečnit ihned po objednání zboží.

  • Hotově

    při osobním odběru v našem skladu (po předchozí telefonické domluvě)

Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Pokud si objednávku zaslanou na dobírku nevyzvednete, vyhrazujeme si právo požadovat po Vás částku na pokrytí zasílacích nákladů a manipulační poplatek 200 Kč.

Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a, v případě nepřevzetí dobírky, s uhrazením poplatku za odeslání zboží v této výši.

 Zásilky je možné odesílat i na Slovensko:

Zásilkovna :

   Síť výdejních míst na území SK pro osobní odběr : 90,- Kč (cca 3,4 EUR)

     Při platbě dobírkou :    + 15,- Kč (cca 0,50 EUR)

Platíte v EUR, dopravce si přepočítává sám dle aktuálního kurzu.

  Česká pošta :  

    Balík        170,-Kč (cca 6,40 EUR)

    Dobírkou    235,-Kč (cca 8,80 EUR)

 převodem na účet :

  •   218496248/0600 Moneta Money bank

   BIC /SWIFT/ kód  AGBACZPP

   IBAN CZ 89 0600 0000 0002 1849 62 48

 


Na co dát pozor při převzetí zboží :

Vždy zásilku zkontrolujte

Vzhledem k charakteru našeho zboží (papírové talíře, kelímky apod.) doporučujeme otevřít zásilku bezprostředně po převzetí a překontrolovat, zda není zboží poškozeno i pokud obal poškozen není. Zkontrolujte i přiložené dokumenty.

 

Na případné poškození upozorněte
Na neúplnou nebo poškozenou zásilku upozorněte přepravce a ten s vámi na místě sepíše zápis o škodě, který je nezbytný k vyřízení reklamace. Poškozenou nebo neúplnou zásilku máte právo nepřebrat.

 

Kontaktujte nás
Po sepsání zápisu o škodě nás ihned kontaktujte na telefonním čísle +420 603 532 367 nebo e-mailové adrese nejparty@centrum.cz. Výrazně tak urychlíte řešení reklamace a náhrady zboží.
Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.

 

Zjistili jste poškození zásilky až po převzetí?
Pokud jste převzali zásilku a její poškození se ukázalo až po poté, řeší se reklamace s dopravní společností.

Obsah zásilky překontrolujte ihned po převzetí. V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci na kterékoliv pobočce České pošty ve lhůtě do 2 pracovních dnů od převzetí předložením zásilky ve stavu, v jakém byla dodána. Česká pošta nepřijme reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.

Kontakt: + 420 603 532 367

 

Prosím, kontaktujte nás i dopravce bez odkladu, abychom mohli reklamaci co nejrychleji vyřídit.


Nedorazila zásilka v termínu?
Protože využíváme služeb externích dopravců, může se stát, že námi expedována zásilka k Vám nedorazí v předem ohlášeném termínu. V takovém případě si nejprve velmi jednoduše ověřte, kde se Vaše zásilka nachází.

 

Sledujte pohyb své zásilky on-line

Na Váš e-mail jsme zaslali podací číslo zásilky. Pokud Vám e-mail nepřišel, kontaktujte nás a my vám ho rádi sdělíme.
Kde se zásilka právě nachází, zjistíte v on-line systému České pošty.

 

Zásilka byla uložena na Vaši poštu

V úředních hodinách si ji můžete vyzvednout nebo telefonicky kontaktovat konkrétní pobočku a nechat si zásilku opětovně doručit.

 

Zásilka není evidována v systému

Pokud dopravní společnost zásilku neeviduje, okamžitě nás kontaktujte pro vyřízení reklamace a zaslání nového zboží.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Způsoby platby

  • DOBÍRKOU při doručení (platba dopravci při doručení zboží, poštovné navýšeno o poplatek za dobírku)
  • BANKOVNÍM PŘEVODEM na náš účet 218496248/0600 , vedený u Moneta Money Bank, a.s..
    Variabilní symbol odpovídá číslu Vaší objednávky. Objednávka bude odeslána po příchodu platby účet, doporučujeme proto převod uskutečnit ihned po objednání zboží.
  • HOTOVĚ při osobním odběru v našem skladu (po telefonické domluvě)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


1 - V detailu nebo v boxu produktu proklikněte na tlačítko "Koupit"

2 - Produkt se přesune do košíku.

3 - Zde zvolte způsob dodání a způsob platby.

4 -  V následujicím kroku vyplňte údaje, na jaké má být zásilka doručena.

5 - Dokončete objednávku.

6 - Odešlete objednávku.

NWEzMGE2