Jak nakupovat

Jak objednat zboží?

  1. V detailu nebo v boxu produktu prolikněte na tlačítko "Koupit
  2. Produkt se přesune do košíku.
  3. Zde zvolíte způsob dodání (Česká pošta, Zásilkovna, Osobní odběr)
  4. V následujícím kroku vyplňte údaje, na jaké má být zásilka doručená.
  5. Dokončete objednávku.
  6. Odešlete objednávku.

Jak nakupovat?

Zboží obvykle odesíláme do 1 - 2 pracovních dnů.

Pokud z nějakého důvodu není možné lhůtu dodržet, neprodleně Vás o tom informujeme.

Makronky je možné odeslat do 5 dnů - vyrábí se na zakázku pro konkrétního nakupujícího.

O odeslání zboží Vás vždy informujeme e-mailem.

DOPRAVA ZDARMA u objednávek nad 2.000 Kč.


Způsob dopravy:

  • Zásilkovna ČR: 
    Síť výdejních míst na území celé ČR pro osobní odběr zboží. Doručení během 2-3 dnů  79 Kč

  • Česká pošta: 
    Balík na poštu - doručení 3-4 dny 139 Kč
    Balík do ruky - doručení do druhého dne 159 Kč

  • Osobní odběr:
    Své zboží si můžete po předchozí telefonické domluvě vyzvednout na adrese firmy. Při osobním odběru u nás neplatíte žádné poštovné. Zboží uhradíte hotově nebo bankovním převodem.
    Ve všední dny 8:00 - 17:00 (po tel. domluvě kdykoliv)

Adresa: Dana Bohutínská, Na Výsluní 2743, 544 01 Dvůr Králové nad Labem, tel.+420 603 532 367


Způsob platby

Zboží platíte dobírkou při doručení 

  • Česká pošta, Zásilkovna + 30 Kč  

Převodem na účet nebo hotově při osobním převzetí

  • Při osobním převzetí v našem skladu (po předchozí tel. domluvě).
  • Částku uhradíte převodem na účet u Moneta Money bank a.s. č.ú.: 218496248/0600 (VS = číslo objednávky) - vše vám přijde v potvrzovacím mailu
  • Platba online kartou - platební brána Shoptet Pay

Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb.) dle našich obchodních podmínek. Pokud si objednávku zaslanou na dobírku nevyzvednete, vyhrazujeme si právo požadovat po Vás částku na pokrytí zasílacích nákladů a manipulační poplatek 200 Kč.

Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a , v případě nepřevzetí dobírky, s uhrazením poplatku za odeslání zboží v této výši.


Zásilky odesíláme i na Slovensko:

Zásilkovna:

Síť výdejních míst na území SK pro osobní odběr : 119 Kč (cca 5 EUR)

Při platbě dobírkou: +30 Kč (cca 1 EUR)

Platíte v EUR, dopravce si cenu přepočítává sám dle aktuálního kurzu.


Na co si dát pozor při převzetí zboží:

Vždy zásilku zkontrolujte

Vzhledem k charakteru našeho zboží (papírové talíře, kelímky apod.) doporučujeme otevřít zásilku ihned po převzetí a překontrolovat, zda není zboží poškozené i pokud obal poškozený není. Zkontrolujte i přiloženou fakturu.

Na případné poškození upozorněte

Na neúplnou nebo poškozenou zásilku upozorněte přepravce a ten s Vámi na místě sepíše zápis o škodě, který je nezbytný k vyřízení reklamace. Poškozenou nebo neúplnou zásilku máte právo nepřebrat.

Kontaktujte nás!

Po sepsání zápisu o škodě nás ihned informujte na telefonním čísle +420 603 532 367 nebo e-mailem nejparty@centrum.cz. Výrazně tak urychlíte řešení reklamace a náhrady zboží. Pokud není tento postup dodržený, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.

Zjistili jste poškození zásilky až po převzetí?

Pokud jste převzali zásilku a její poškození se ukázalo až poté, řeší se reklamace s dopravní společností.

V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci na kterékoliv pobočce České pošty ve lhůtě do 2 pracovních dnů od převzetí předložením zásilky ve stavu, v jakém byla dodaná. Česká pošta nepřijme reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná již při dodání. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.

Kontakt: +420 603 532 367

Prosím, kontaktujte nás i dopravce bez odkladu, abychom mohli reklamaci co nejrychleji vyřídit.

Nedorazila zásilka v termínu?

Protože využíváme služeb externích dopravců, může se stát, že námi expedovaná zásilka k Vám nedorazí v předem ohlášeném termínu. V takovém případě si nejprve velmi jednoduše ověřte, kde se zásilka nachází.

Sledujte pohyb své zásilky on-line

Na Váš e-mail Vám bude zasláno podací číslo zásilky od dopravce, kterého jste si zvolili při objednání zboží.

Pokud dopravce zásilku neeviduje, okamžitě nás kontaktujte pro vyřízení reklamace a zaslání nového zboží.

Způsoby platby:

Dobírkou při doručení (platba dopravci při doručení zboží, poštovné je navýšené o poplatek za dobírku)

Hotově při osobním odběru v našem skladu (po tel. domluvě)

Převodem na účet nebo brzy platbou kartou (bezhotovostní platba)